Pizzadate med Marte + ny jakke

I kveld har jeg vært å spist pizza sammen med min kjære venn Marte. Var skikkelig godt å se henne igjen, da det er flere måneder siden vi har fått snakket skikkelig sammen. Vi gikk i samme klasse på ungdomsskolen, men nå når vi begge er begynt på forskjellige skoler, samtidlig har jobb og fritidsaktiviteter, så da blir det ofte sånn at man mister mye kontakt. Er utrolig dumt, men håper vi finner tilbake igjen nå som ting har roet seg. Det var i allefall kjempe koselig å se henne igjen. Vi er egentlig veldig like på mange områder, så vi har alltid noe å snakke om. Har du og mistet kontakt med noen av vennene dine etter sommerferien?

Marte mi er en skikkelig matmums, hahaa..


Vi fikk pizzamannen til å ta bilde av, haha lol.


Fiiinefine Marte!

I dag kjøpte jeg den jakken jeg skrev om i går(?) som passet så godt til de nye bootsene mine.


Elsker jakken! Den er så laidback og enkel, samtidlig veldig fin. Den er fra H&M og kostet 299,-. Men jeg betalte bare halvparten siden jeg hadde sånn kupongkort.

Nå skal jeg rydde litt og som smått begynne å pakke til jeg reiser til Oslo i morgen. Hva slags klær skal jeg egentlig ha med? Noen som bor i Oslo området som kan fortelle meg hvordan været og tempraturen er der nede? En siste ting; tusen takk til alle som har stemt på meg til nå! Jeg leder foreløpig, tusen takk ♥ Kreftforeningen trekker en vinner hver dag blant de som har stemt. Premien er et makeup-produkt fra Mineral Organics eller et gavekort på hudpleie-produkter fra PCA Skin. Supert, ikke sant? Stem HER på meg, da er du best:-) Går ann å stemme hver dag, forresten!

34 kommentarer

Siste innlegg