Outfit 10.09.10

Vi var ferdig tidlig på skolen i dag, så jeg, Therese, Karen og Mariell dro ned til byen en tur bare for å kikke litt. Synes jeg var utrolig flink faktisk, kjøpte ikke noe. Selv om jeg sikkert fant 10 ting jeg hadde lyst på. Eller stryk det siste, jeg kjøpte faktisk to vesker på FRETEX. Viser de senere – hvis jeg får tid, eller på mandag når jeg kommer hjem. Resten av shoppingen skal jeg nok ta igjen når jeg kommer til Oslo. Flyet går klokken 9 i kveld, wiihihi! Gleder meg! Men først skal jeg sove litt, deretter pakke, rydde og blogge før jeg suser avgårde.

Flinke meg har tatt outfitbilde i dag:


Topp fra Cubus, strømpebukser fra H&M, Shorts fra Kappahl (barneavdeling, veldig gammel).

De som vil kan prøve å lage meg en header av disse bildene 🙂 (send til [email protected])

– Likte du outfiten?

24 kommentarer

Siste innlegg