Shopaholiker, send meg på rehab

Helloo! De siste timene på skolen i dag var helt uutholdelige. Var så sulten at jeg er sikker på at det lyste BURGER KING av øynene mine. Så da bar det straka vegen rett ned på burger king for å fylle opp bilringene. Dagens middag.

Etterpå gikk vi å keik litt i butikkene. HERREGUD det er kostbart å gå på skole i byen. Tror jeg har brukt mere penger på klær denne måneden enn jeg har gjort HELE året. Dere skjønner, vi må inn til byen for å ta bussen hjem fra skolen, og da går vi forbi alle yndlingsbutikkene mine, og selvfølgelig må vi inn å se. Finner meg ALLTID noe som jeg bare MÅ kjøpe. Ouuch, bankkortet mitt svir! Det trenger påfyll nå! Tørr ikke engang sjekke hvor mye jeg har igjen. Kantinen på skolen er ikke akkurat billig den heller. Dere har sikkert lagt merke til at det har vært mye “innkjøp-innlegg” på bloggen i det siste? Har egentlig følt meg superoverfladisk over å poste så masse innkjøp. Men fra og med I DAG har jeg shoppingforbud fram til neste lønning!
Okei, helt sykt random bilde, men det skal liksom illustrere hvordan jeg ser ut når jeg ser noe jeg bare MÅ kjøpe. Ok, lol.. Men poenget med den lange teksten over bilde var vel egentlig at jeg skulle fortelle at jeg kjøpte meg nye sko i dag. Ikke bare ett, MEN TO!

– Noen som kjenner seg igjen?

42 kommentarer

Siste innlegg