Outfit 16.09.10

 

Buksetights Vero Moda Topp Bik Bok Jakke Vero Moda Ring og smykke Bik Bok Sko Dinsko


Også de nye skoene mine daa, elsker de! Ser nå at jeg egentlig burde valgt noen andre sko til dette antrekket, men jeg hadde det travelt så hjernen min klarte ikke å tenke helt klart.  

Har som jeg skrev i forrige innlegg vært å snakket med Wella-folkene angående det å være hårmodell i helgen, og om hva det hele dreide seg om. De sa at det skulle være hårshow for over 120 frisører fra hele landet med catwalk og hele pakka. Syykt kult! Da blir vi kledd opp, sminket, klippet, farget og stylet. Men jeg sa det at jeg ikke ville ha noen drastiske forandringer, og det sa hun var helt greit. Så denne helgen blir veldig spennende og innholdsrik, alt kommer til å gå i ett. Skal på jobb rett etter skolen i morgen, deretter rett til byen på disse greiene. Selve showet er på lørdagen. Og på søndagen har jeg jobb igjen. Med andre ord; kommer ikke til å klare å blogge så mye i helgen, tror jeg. Men skal prøve 🙂

– Hva synes dere om outfiten, og ikke minst de nye skoene?

36 kommentarer

Siste innlegg