Hårmodell i dag

God morgen, dere! Jeg er tidlig oppe i dag, for klokken 10.00 skal jeg være borte på hotellet hvor selve hårshowet skal være. Jeg måtte være ekstra tidlig ute fordi den frisyren jeg skal få sku visst ta ekstremt lang tid å lage. I går etter jobb så dro jeg rett til de frisørdamene for å friske opp fargen og stusse meg. Håret mitt kjennes ut som babyhud nå, det har aldri vært så glatt før! Hun sa at jeg ikke fikk lov til å style eller sette håret opp i strikk eller noe som helst frem til i dag, jeg måtte bare ha det rett ned. Så da jeg dro ut en liten tur i går følte jeg meg helt ekstremt stygg ut på håret.

Mariell er alltid klar for å dra ut!

Jeg der i mot var som alltid IKKE forberedt på å dra ut, så dette var gårdagens partyoutfit. Nydelig? Ja, tenkte meg det.

“Tuva, du e med mæ ut i kveld. My place klokka 9, du skal være med!!” tikket inn på Iphone min fra Mariell da jeg satt på jobb. Så da var det rett til frisøren og rett ut etterpå. Party-humøret var egentlig ikke helt der det skulle, og da vi kom til en skikkelig trashy plass med bare fulle mennesker, mistet jeg litt appetitten.

Food♥


Kristine fine ♥


SE så glatt håret mitt er. Det SKINNER!


Gal fyr som var ekstremt ivrig på å bli tatt bilde av.

Denne skal jeg leve etter!

I dag blir det lang dag. Skal som sagt møte opp klokken 10.00, og er ikke ferdig før 23.00. Det blir kjempe gøy, jeg elsker å bli stylet. Hår, make-up, klær og sko – love it♥ Skal ta masse bilder i dag, men vet ikke om jeg får tilgang til internett før jeg er kommet hjem. Men vi snakkes, ønsk meg lykke til 😀

93 kommentarer

Siste innlegg