Litt bilder fra hårshowet i går

Fytti grisen. All respekt for modeller, sier jeg bare! Jeg var så sliten etter 12 timer som hårmodell at jeg vurderte å legge meg med sminken på. Falskvipper og i det hele tatt, dere ser bilde lengre ned. Da er jeg i hvertfall bra sliten, for jeg HATER å sove med sminke.

Jeg var forresten hårmodell for SP. I går var det hårshow på Radisson Blu for over 120 frisører fra hele landet. Til tross for at det var en lang og tung dag, så har det vært en utrolig morsom opplevelse! Etter helgen har jeg virkelig tenkt tanken på å bli stylist, det virker som et utrolig kult yrke! 


Mathiasvennen min fikk grått hår, haha. Synes faktsk det var kult!

Da jeg kom dit begynte de med en gang å krølle og rulle opp håret mitt.

Gikk rundt slik i flere timer før jeg endelig fikk make-up. MYE venting!


Make-upen var helt nydelig, men utrolig tung å gå med! Kjente bare øynene glei mer og mer ned utover kvelden. På bussen hjem klarte jeg så vidt å holde de åpne.


Frisyren er ikke ferdig her altså! Her gikk jeg fortsatt rundt med rullene i håret. Ironisk nok så følte jeg meg mer vell med disse rullene enn med den frisyren jeg faktisk fikk. Jeg og Mathias gikk å øvde oss på å gå catwalk, også tok vi litt bilder. De sminket meg forresten skikkelig blekt, sjekk bare forskjellen på brystet/halsen og ansiktet. Enda en grunn for å slutte med solarium – de vil at modeller skal være bleke!

Endelig skulle de fikse ferdig firsyren min:

De bruke sikkert èn time på og bare få håret opp i hestehale!

Og slik ble det:


Frisyren var utrolig kul, men jeg synes ikke at jeg kledde den. Men det er vel bare slik man føler selv, men ærlig talt så synes jeg ikke at jeg var noe fin med den.


Alle SP på modellene.

Bilder av alt og alle kommer senere, nå skal jeg på jobb til klokken 21.00, snakkes!

47 kommentarer

Siste innlegg