Livet er så SYKT krevende

Det er faktisk ingenting som er så deilig men samtidlig irriterende, som å ta seg en powernap etter skolen. Gratulerer til meg, nå har jeg klart å fucket til døgnrytmen min – IGJEN! 

Hvorfor jeg alltid må sove når jeg kommer hjem fra skolen har vel sikkert noe med at vi har så UTROLIG krevende skoledager på Tromsø Maritime skole…

Velkommen til meg og Therese’s chillehjørne bakerst i klasserommet, som for øyeblikket ikke ekisterer lengre. Selv om lærerne TROR de kan splitte oss til hver sin ende av klasserommet, så må de tro om igjen. I løpet av uken skal vi begge på plass hvor vi hører hjemme, nemlig i Tuva og Therese’s chillehjørne ♥ Uansett, så har de faktisk ingen grunn for å flytte oss. Selv om dere kanskje tror vi skravler mye bare fordi vi er bestevenner, NEI det gjør vi faktisk ikke. Vi jobber faktisk utrolig godt sammen!


Full konsentrasjon om skolearbeidet.


På Maritime LEKER vi altså ikke skole, der jobber vi så svetter renner.

I dag har jeg fått årets første lekser, det er sykt hardt å gjøre lekser! Vet det er mange som har spørsmål angående linja jeg jeg går, service og samferdsel. Så siden dette innlegget så fint handlet om skole, så kan dere spørre her hvis det er noe dere lurer på. Så svarer jeg når jeg sitter på skolen i morgen og kjeder meg….kremt…når jeg har friminutt mente jeg, selvfølgelig….

Nå skal jeg kanskje gjøre noe jeg vet dere blir galde for. Jeg forteller ikke hva enda, fordi jeg vet ikke om det blir noe av, og hvis ikke så blir dere så sinte hvis det ikke blir noe av. Jeg er hemmelighetsfull!

31 kommentarer
    1. Tips hvis du skal ta en powernap etter skolen er i legge seg til å sove med noe å hånden og holde hånden utenfor sengen. For når du sovner faller det du holder ut av hånda di, og da vil du våkne. Da har du sovet lenge nok;)

    2. har du vurdert andre linjer før du valgte salg og service ? som for eksempel helse og sosial
      hva heter pc’en deres?
      Har dere tatt skolebilder ?
      Thank you 😉

    3. Kan jeg legge deg til på facebook ?
      Dette er den eneste bloggen jeg gidder å lese, fordi den er SYKT bra. Du er virkelig mitt forbilde!
      Ikke ta spørsmålet over personlig! Jeg blir ikke leimeg hvis du svarer nei, for jeg kjønner deg godt om du svarer nei. Du vet ikke hvem jeg er engang, men jeg kjenner deg og vet alt om deg. rart det der. Jeg er jo din største fan! Også vet du ikke hvem jeg er!!!
      haha, neida.
      Tuva, slutt aldri og blogge. Da får jeg ingenting å gjøre.

    4. spm: hva gjør man på sos, annet enn vanlige fag?
      hva kan man bli hvis man går denne linja?
      vurderer det litt ;p

    5. er nok ikke så rart folk tror dere snakker mye da ! hadde jeg gjort om jeg hadde hatt en chillehjørne med bestevenninna mi ! love your blog, eller no. engelsken er ikke på topp !

    6. Synd dere ble splittet da!:-/
      Håper du får en fin dag videre, og håper du får til døgnrytmen din, og får den på plass! : )

    7. heldig med at det er dine første lekser da! vi har lekser hver eneste dag og lekseplanen vår er på 28 sider…. som skal gjøres på 6 uker da heldigvis 😉 utifra hvordan du har opplevd linjen nå, syns du den er bra? er du glad for at du valgte den?

    8. Aw, sitter også i et chillehjørne på skolen 😉 Jeg synes service og samferdsel er en utrolig kjedelig linje, går på den selv. Men, jeg har jo søkt helt feil da, og får ikke bytta. Kjipt ;o
      Søte bilder av deg og Therese 😀

    9. hvilke jobber kan man få av å gå den linjen?
      Er ikke det sånn linje man går hvis man skal bli bussjåfør, jobbe i matbutikk osv? det er bare noe jeg har hørt altså 🙂

    10. ja jeg lurer på vilke jobb man kan bli etter service og samferdsel?
      Og så llurer jeg på hva du har tenkt og gjøre når du er ferdig(:

    11. helt enig med deg der at lærerne tror vi skravler bare fordi vi er bestevenner! Det er så utrolig irriterende når en og bestevennen sin ikke får sitte med kverandre, være på grupper sammen osv bare fordi di TROR vi skravler. Har ikke bedre teamwork med andre enn min bestevenn! Vi er alltid så kreative sammen! Når jeg kommer med andre blir alt bare piss, liksom..

    12. jeg skal kanskje gå reiseliv til neste år på tromsø maritime skole, hva skal du gå? vet du om det er mye pågang der siden jeg har ikke bare 5’ere og 6’ere liksom.
      er det bra miljø på skolen?:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg