Gjenbruk – vesker

Siden jeg er så økonomisk, smart, omtenksom og miljøbevisst av meg, kjøpte jeg her om dagen to vesker på FRETEX, faktisk. Det er utrolig hvor mye rart man finner der, perfekt plass å dra hvis man skal på karneval, 80-talls, eller kanskje temafest. Hvis man ser godt etter kan man alltids finne noe man liker også.


Denne veska var jo faktisk veldig fin, noe jeg kunne kjøpt til full pris til og med. 49 kr bare.


Og siden SATS er så teit og ikke gir meg en treningsbag, så må jeg skaffe meg en SELV. 49 kr for den og. Faen, nå fikk de litt gratis reklame fra meg…

Nå skal jeg prøve på noe jeg trygt kan kalle “mission impossible”, nemlig å rydde rommet atter en gang. Etter det skal jeg skrive et innlegg om klasseturen med de hvite busser som faktisk er et helt år siden nå. Fytti, så tiden flyr! Er mange som har spurt om jeg kunne skrive litt om det, siden de skal/skulle dit selv. Så om DU lurer på noe angående det, rop ut NÅ!

– Bruker du noen ganger å handle på fretex eller lignende?

62 kommentarer

Siste innlegg