Innkjøp til Back 2 School-partyy

Som kjent her i Tromsø by så er det Back 2 School party her i morgen. For dere som bor alle andre plasser enn Tromsø, så er det i allefall et arrangement som gjennomføres hvert år på denne tiden for videregående elever. NÅ ER JEG ENDELIG STOR NOK TIL Å DELTA SELV, HIHIHI! Sykt lættiz, husker for to år siden da jeg var fjorten (og trudde jeg var verdens kuleste), jeg og en venninne stod utenfor og hadde bare såå lyst til å snike oss inn. Herregud, så flaut!

Men hvertfall, jeg og Therese dro til byen for å kjøpe inn diverse ting til i morgen:


Løsnegler, selvbruning, hårpynt, falskvipper (som jeg glemte å ta bilder av) og lim til falskvippene. Så i morgen skal vi være fake fra topp til tå, hurra!

Jeg har sikkert ti brukbare kjoler hengende i skapet som jeg kunne hatt på meg i morgen, men hver gang jeg skal noe så har jeg alltid lyst på en ny en, typisk meg. Uff, overfladiske meg kan aldri ta til takke med det jeg har. Men i allefall, så dro vi til byen etter skolen for å se etter kjole. Jeg fant ingen som jeg hadde spesielt lyst til å gå med i morgen, så ingen back 2 school-kjole fant jeg, men kjøpte denne for det om:

Får se hva det blir til. Kan ta bilder med den på senere sånn at dere kan få være med på å avgjøre.

Senere skal jeg og Therese ha en liten spa-aften, hvor vi skal smøre oss inn med selvbruning, fjerne ulvehårene som så fint har lagt seg på leggene, nappe/farge bryn og prøve ut falskvippene sånn at vi ikke failer helt i morgen når det virkelig gjelder.

– Skal du på back 2 school (om du bor i Tromsø, selvsagt)?

63 kommentarer

Siste innlegg