Tonic Line Masque Vitalite

Jeg, som alle andre (håper jeg), er opptatt av å ta vare på håret. En god hårkur spiller da en stor rolle, det er noe alle burde invistere i. Jeg har funnet min favoritt som virkelig lever opp til forventningene, derfor vil jeg anbefale den videre til dere. Jeg sitter faktisk med hårkuren i håret nå, og ikke bare er den kjempebra, men den lukter helt fantastisk og.


Tonic Line Masque Vitalite er fra favoritt nettbutikken min Makestyle (der får du kjøpt alt en jente trenger), og koster bare 179 kroner. Flasken rommer 500 ml, så det er veldig mye for pengene. Det er virkelig luksus for alle!


Kan brukes som hurtigkur i 5 minutter, eller som kur i 20 min eller over natten for enda bedre resultat. Jeg bruker den som regel over natten. Så skylder du det ut og bruker balsam deretter. Det er en profosjonell hårkur som er elsket av frisører og meg.

– Hvilken hårkur bruker du?

63 kommentarer

Siste innlegg