Ikke bra å være borte så lenge

Hei du! Det føles ut som det er veldig lenge siden jeg har blogget, men det er faktisk bare to dager siden sist. Det er rart det der hvor jeg kjenner det på samvittigheten når jeg ikke blogger. Men det er godt også, noen ganger.

Høstferien var egentlig ferdig før jeg klarte å innse at det faktisk VAR ferie. Herrejesus, dagene går så sakte, men TIDEN går fort. Har tatt det helt kuli alle dagene, men på lørdagen ble det en aldri så liten tur ut. Jeg er verdens flinkeste blogger som faktisk dreger med meg speilrefleksen ut, men klarer jeg å ta bilder med det? – NEI!

Det er faktisk helt håplaust.. Men noen bilder ble det da..
Charlotte har fått seg blogg. Endelig er hun velkommen inn i den kule blogg-gjengen til meg og Therese. (trykk på navnet for å besøke bloggen)


Meg og Anna <3


Nachspiel, sier jeg bare….

Nå har jeg nesten 500 kommentarer jeg må svare på/godkjenne. Det er ikke bra å være borte fra bloggen så lenge, da får man litt av en jobb når man kommer tilbake.

58 kommentarer

Siste innlegg