Jaddaaa, nok et innlegg

God kveld! Er det noen som er våkne nå, eller er det bare jeg som ikke vet hvordan en normal døgnrytme fungerer?

Nok en gang har jeg flere hundre kommentarer som må godkjennes, men jeg klager ikke! Dere er blitt kjempeflinke til å kommentere folkens, og det er helt supert. Får bare mer og mer blogglyst når jeg får så mye, og ikke minst positiv tilbakemelding ♥ Og takk for alle tipsene om hvor jeg får tak i Marilyn Monroe bilde til rommet. Nå sitter jeg igjen med et problem med å velge ut blandt alle alternativene.. Hehehe!

Før premierefesten.

Apropo bildene fra premierefesten – de kommer i morgen. Nå må jeg bare klare å velge ut hvilke jeg skal legge ut. Må jo prøve å ta hensyn(not) til de som ikke vil på bloggen. Lars, hvis du leser dette, så vil jeg bare forberede deg på at det kommer et usedvanlig lekkert bilde av deg, hiihii, smask!

76 kommentarer

Siste innlegg