Premierefesten

Jeg har faktisk helt skrivesperre nå, så derfor får dere bare se flere bilder fra premierefesten med liten tekst under. Èn ting vil jeg si: JEG ELSKER MONKEYREVYEN ♥


HAHAHA, jeg døde litt da Lonemor kom på scenen med dette skiltet. Årets tema for revyen er forresten flyplass, så hun er flyvertinne.


Etter premieren var det instruktørrevy (til dere som lurte, så er jeg instruktør), og deretter gjorde alle seg klare for premierefest. 


Meg og Lena.


Hahaha, Lars<3: “Æ skal ikke være med på nåkka blogg”. (dumt sagt).


Johanne


Viljar, my first love ♥

Emilie, Merethe og Rikke:

Merethe: “Tuvaaa, ta bilde av mæ!! Æ vil være med på bloggen diin, tihi”. Haha, søta! Trykk på navnet hennes å besøk bloggen hennes, da blir hun nok glad. Merethe er forresten hun i rosa.

Vi fikk forresten servert taco. Har aldri i hele mitt liv sett så mye taco på èn gang. Noen var MER glad enn andre for å få mat. Ja, det så ut som at Sindre aldri hadde sett mat før..

Begynte ganske greit. Bare på kanten til å være små ekkelt..


Her tror jeg han vurderer veldig?


Jodaaa, her spiser vi med ansiktet ned i fatet. NAM!


Silje er også veldig fornøyd!

I dag har jeg jobb, så det blir ikke noe blogging før i tolv-tiden. Snakkes da, og GOD HELG ♥

115 kommentarer

Siste innlegg