Video – Solvett av Tuva Willassen

EDIT: SÅNN!! NÅ HÅPER JEG VIRKELIG AT DET FUNKER 🙂

Har brukt mangemange timer på denne videoen. Tok meg evigheter å redigere den, og da jeg skulle legge den ut på youtube (som også evigheter) så funket ikke lyden!!! Holdt på å begynne å grine da. Så da måtte jeg redigere lyden på nytt, og igjen legge den ut på youtube. Ja, dere ser hva klokka er nå, og jeg skal på skolen i morgen…

Med andre ord, jeg håper dere ELSKER videoen!
video:solvett av tuva willassen

Åneii.. Kvaliteten ble jo helt elendig i det programmet der. Og jeg lastet opp den filmen som ikke var heelt 100% ferdig, så redigeringen er litt feil noen plasser. Åååh, irriterende.. Men akkurat nå gidder jeg ikke å fikse opp i det, men skal gjøre det senere. Skal også få til å laste den opp på youtube sånn at kvaliteten blir bra!

Tusen takk til alle dere som har stemt på meg ♥ ♥♥

263 kommentarer

Siste innlegg