Montebello eller expedition?

Før jeg viser dere buksen min, så må jeg spørre dere om noe..

Vinteren er faktisk allerede kommet til Tromsø, og jeg stresser med å finne meg en god og varm, men samtidlig fin vinterjakke som kan hjelpe meg gjennom denne iskalde tiden vi har i vente. Og siden jeg bor i Tromsø (helt sick kaldt her om vinteren), så tenkte jeg at jeg skulle invistere i en skikkelig vinterjakke i år – en canada goose.

I utgangspunktet hadde jeg tenkt å kjøpe den “orginale” expedition jakken, men når jeg kikket litt på nett så kom jeg over denne modellen:

Synes den så skikkelig fin ut! Litt mer jentete enn expedition-modellen. Men ei venninne av meg sa at hun trodde at den var ganske kort, ca rett på rumpa. Men det ser ikke sånn ut på modellen. Noen som vet? Noen som kanskje har denne modellen? I såfall, hvilken str. burde jeg gå for? Jeg er 1.64 høy.

116 kommentarer

Siste innlegg