Jeg gikk innom M.A.S etter skolen i dag..

..og det skulle jeg aldri gjort! Den hang der, fin som den er, i min størrelse til og med. Akkurat den modellen og fargen jeg har siklet på tidligere.

Nå er jeg på nære nippen til å kaste ut 7500,- for en jakke. Ikke en hvilken som helst èn, men en parajumper. Etter mye tenking, hadde jeg i går endelig bestemt meg for å kjøpe en Canada Goose Expedition (som en familievenn skulle kjøpe på Svalbard, der hvor det er en del billigere), men i dag er jeg like forvirret som nyfødt baby. Det eneste jeg har i tankene nå er parajumperen som jeg prøvde i dag..
Nydelig, ikke sant!? Men litt drøyt å betale 7500,- for en jakke.. Man blir jo lei den og. Wææ, jeg er så ubesluttsom.

Noe jeg derimot IKKE er usikker på, er at jeg trenger en vinterjakke ASAP!

Btw, takk for gratulasjoner :-)!!!

150 kommentarer

Siste innlegg