Fritt vilt 3 – min mening og litt til

I kveld har jeg vært å sett fritt vilt – til tross for at alle som så premieren i går har påstått at den var helt elendig. Men måtte selvfølgelig se den for det om. Det er jo en film man bare MÅ se, uansett. Og jeg vil ikke si meg enig i det hele tatt i at den sugde! Synes faktisk den var veldig bra! For og si det slik, så var jeg veeldig trøtt da jeg satt meg ned i kinosetet, men da den var ferdig var jeg så sykt oppgira. Jeg ville ha mer! Jeg ville ikke at den skulle slutte, og i hvertfall ikke på den måten. Men skjønte jo at den ble til å slutte slik, for ellers hadde ikke fritt vilt 1 og 2 “kommet”. Dere som allerede har sett den skjønner hva jeg mener.

Vil egentlig røpe alt om filmen, men det skal jeg ikke gjøre, for synes at alle skal dra å se den selv! Her er traileren, værsegod:

Før kinoen dro vi å spiste på Yonas, som er den beste pizzaresturanten i Tromsø. Om du noen gang skal besøke Tromsø, så må du ta turen innom for å spise tacopizzaen deres. Jeg og Therese dro på Yonas og kino sammen med Nora og Julie, to venninner som vi gikk i klasse med på ungdomsskolen, men som vi dessverre har veldig lite kontakt med nå. Så det var utrolig koselig og være sammen med de igjen, og vi snakket og koset oss masse. Jeg savner faktisk gammelklassen min fra ungdomsskolen, vi hadde det beste klassemiljøet ever!

Redigerte bildene svart/hvitt for vår alles del. Vi så faktisk ikke ut på bildene, no offence jenter ♥ Må være kameraet mitt sin feil, for vi er jo egentlig rådeilige!!

Meg og Nora!


Julie og Therese. Julie har bursdag i dag, gratulerer så mye med dagen søta ♥

Utrolig koselig kveld. Kveldens outfit legger jeg ut i morgen. Nå skal jeg faktisk legge meg, er kjempe trøtt! God natt ♥

– Skal/har du sett fritt vilt 3? I såfall hvis du har, hva er DIN mening om filmen?

79 kommentarer

Siste innlegg