Gårdagens kino outfit

Først og fremst, hva skjer med bloggen min? Bare det siste innlegget vises når jeg går inn på bloggen. Er det bare sånn hos meg, eller?

Jeg synes alltid det er like flaut å ta bilder offentlig. Uansett hvilke bilder man skal ta, og spesielt outfitbilder. Det er så bloggete, og jeg føler ALLE ser rart på meg/oss. Håper bare det er innbilning, da.

Bukse BikBok Topp BikBok Sko DinSko Øredobber H&M


Buksa kjøpte jeg på salg for 100,- bare, men det er en liten stund siden nå.


Love these one <3 Og i hvertfall de gråe ullvangsokkene jeg har under! Bruker disse skoene ganske mye, og de er faktisk ikke så verst å gå i heller. Skulle ikke vært åpen tå på de da, egner seg ikke helt for vinteren. Digg å gå rundt med våt stortå liksom.

I dag skal jeg på steikekurs med jobben, i 6 timer, uten å få betalt. Utrolig kjedelig å bruke lørdagen sin til det, men er ikke alltid man kan gjøre som man vil. Men må gjøre meg klar nå, snakkes i kveld!

– Hva synes dere om outfitet?
– Hva likte dere best av det jeg hadde på?

172 kommentarer

Siste innlegg