Steikekurs og jobbfest

I går var jeg på steikekurs med jobben, og deretter jobbfest. Hadde egentlig ikke sett så veldig frem til å tilbringe 5-6 timer av lørdagen min på steikekurs, men det var faktisk ganske morsomt, så timene gikk kjempe fort. Der lærte vi for det meste om service, men siden jeg går service og samferdsel så kunne jeg egentlig alt fra før, siden vi naturligvis snakker veldig mye om service på skolen. Deretter lagde vi mat, og spiste. Gratis drikke var det og, tommel opp!

Outfit: Bukse BikBok Skjorte Har ikke peiling, den er arvet av Karen.

Etter kurset skulle vi videre på fest, og der var det enda mer gratis drikke. Men jeg tok det for så vidt ganske rolig, så formen i dag er helt super. Men kjempe trivelig var det for det om, masse hyggelige folk og alle var i godt humør. Jeg knipset masse crazye bilder, men etterpå fant jeg ut at jeg hadde glemt å putte i minnebrikken. Tommel ned for det!


Likte den blusen ganske godt, jeg. Faktisk første gang jeg brukte den i går, selv om den sikkert har ligget i klesskapet mitt i godt over ett år.

Av de på kurset i går fikk vi beskjed om å fortelle om en spesiell hendelse hvor vi har opplevd spesielt god service. Så nå kjære lesere, fortell dere om en spesiell hendelse hvor dere har opplevd spesielt god service? 🙂  

104 kommentarer

Siste innlegg