Støvletter og strikket genser til salgs

Regler:
Send meg mail til: [email protected] om du vil kjøpe genseren/skoene. Du må være helt sikker på om du vil kjøpe, og har penger før du sender mail. HUSK å skriv i emnefeltet hva du vil kjøpe. Mailen må inneholde navn og adresse. Kjøperen betaler porto. Enkelt og greit, håper alle klarer å forholde seg til reglene 🙂

Strikket genser fra Only, str. S.
100 kr + frakt
Merk mailen med: strikket genser fra Only

Disse støvlettene har jeg lagt ut for salg før, men på grunn av useriøse kjøpere fikk jeg ikke solgt de.


Støvletter fra Bianco i ekte skinn, str. 37 (normal i str. vil jeg si). Brukt tre ganger. Selges fordi de er litt for store til meg. Nypris: 899,
Disse kan du gi bud på, og budet starter på 300 kr. Oppdaterer budrunden fortløpende her på bloggen.
Merk mailen med: støvletter

76 kommentarer

Siste innlegg