Mitt forbilde

Synes egentlig oppriktig synd på meg selv her jeg sitter på skolen og prøver så godt jeg kan å holde øynene åpne. Men jeg har skyld i det selv, med tanke på at jeg sov knapt èn time i natt. Døgnrytmen min er så på tryne etter helgen, så jeg må prøve å holde meg i aktivitet i dag så jeg ikke sovner av rett etter skolen – da er det på’an igjen. Kanskje jeg skulle vurdere èn tur på SATS i dag, om jeg orker. Motivasjonen til å trene, eller og i det hele tatt gjøre noe som helst er ikke helt tilstede for tiden. Vinterdeprasjoner heter det vel?

På skolen sitter jeg å ser på x-factor videoer på youtube hele tiden, herrejesus det er mange flinke og ikke minst gale personer her i verden. Siden jeg ikke har noen bilder på skolepcn å dele med dere, så får dere nyte denne videoen. Seriøst, denne dama er HELT rå, mitt forbilde!!!

Nesten like god som Beyoncè, jo!!!

87 kommentarer

Siste innlegg