Motivasjon, hvor er du?

I det siste har motivasjonen min vært helt fraværende. Både når det gjelder skole, trening og egentlig det meste. Jeg dauer av skolen. Tar meg selv i å se på klokka hele tiden, i håp om at den fortere skal bli halv fire sånn at vi får dra hjem. Og når jeg kommer hjem og har spist middag så er det rett i seng for en middagslur. Og den er som regel ikke liten heller. Kan fint prestere å sove helt til 9-10-tiden på kvelden, og da er dagen gått. Slik har egentlig dagene mine vært i det siste.

Som få av dere vet så er jeg medlem på SATS. Eller, støttemedlem kan vi vel heller kalle det. Har ikke vært der på over to måneder – før i dag. “Hva gjør jeg her”, tenkte jeg bare. Jeg hadde ingenting å gi. Jeg satt vel egentlig bare å så på alle treningsglade mennesker rundt meg og skulle ønske jeg var som dem. Hvor er all treningsmotivasjonen min blitt av? Jeg liker jo å trene..

ÅÅÅÅH!! Nå skulle liksom jeg trøste shoppe litt, og jeg ville ha DISSE:


Men tror dere ikke at de var fri for str. min? Selvfølgelig.. Ikke alltid like greit å bruke 36 i sko.

– Har du mye motivasjon for tiden?

148 kommentarer

Siste innlegg