Internettproblemer i hjemmet

Hei! Vi har problemer med nettet hjemme, så fikk ikke vært på nett i hele går. For engangs skyld var det digg å komme på skolen (for der er det alltid nett). Men håper nettet hjemme ordner seg veldig snart, for internett og bloggen er hele livet mitt! Jeg ble så irritert at jeg ga opp livet å la meg heller for å sove i 2-tiden, rett etter skolen. Orket bare å stå opp for å spise middag, deretter så jeg “A walk to remember”. Herregud, så jeg skreik! Øynene mine er nå hovne herifra og til månen. Har sett den filmen utallige ganger før, så jeg visste jo hva som ble å skje, og det fikk meg bare til å gråte enda mer. Haha! Jeg la meg igjen rett etterpå og våknet av meg selv klokka 7 i morgest. Har aldri vært så uthvilt som jeg er nå! Diiiggg, så i kveld blir det full gass!!

Har minimalt med bilder på skolepcn, så dere får nøye dere med dette bilde av meg og Karen som jeg har lagt ut tidliere, men bedre enn ingenting.

131 kommentarer

Siste innlegg