Ukens leser – Charlotte


http://charlett.blogg.no/

Jeg synes det er litt morsomt at Charlotte er 20 år gammel, og er stadig inne å kommenterer hyggelige og engasjerte kommentarer her på bloggen. Er litt gøy at noen som er litt eldre enn meg selv liker bloggen min!  

Jeg har faktisk begynt å lese bloggen hennes nesten fast. Bloggen hennes er ikke en typisk rosa-blogg som handler om overfladiske ting, men hun skriver om forskjellige temaer som engasjerer folk og som man kan kjenne seg igjen i. Hun skriver egentlig om det meste, så det er litt for alle. Ta gjerne en titt på bloggen hennes om du vil ha interessant lesestoff 🙂

Nå skal jeg på min månedtlige tur på SATS, bare for at de 450 kronene(?) ikke skal være HELT bortkastet. God søndag til alle sammen, så snakkes vi litt senere 🙂

34 kommentarer

Siste innlegg