“Vil du ikke være venn med meg?”

Hei! Har sagt dette før, men jeg sier det gjerne igjen:

Det er koselig at dere vil være venn med meg på facebook, men jeg vil helst bare være venner med mine venner og bekjente. Er litt kjedelig å lese veggmeldingene til folk jeg ikker kjenner og at det tar helt av i chatten. Før fikk jeg ikke så veldig mange venneforespørsler fra dere, så da brukte jeg og godta, men nå har det blitt litt for mye. Dere må absolutt ikke ta det personlig, dere som allerede har lagt meg til og ikke fått godkjent! Får ofte meldinger som: “Hvorfor godkjenner du meg ikke?:( Vil du ikke være venn med meg” Hehe, nei det vil jeg ikke. Som dere ser under har jeg en del venneforespørsler, alle sammen er fra dere blogglesere (ingen eller bare et par felles venner). I tillegg har jeg avslått mange. Håper dere forstår at jeg kun vil ha mine venner og bekjente som venner på facebook.

MEN, jeg har for litt siden opprettet en åpen fanside-greie, som alle kan melde seg inn i ved å trykke “liker” på siden. Der oppdaterer jeg veldig ofte, og jeg poster også link til de nye innleggene mine (og de kommer opp på veggene deres om dere liker siden). Der kan dere spørre spørsmål, legge inn bilder dere har laget til meg osv.

Trykk bare på den rundingen der for å komme direkte til siden. Og for å søke opp siden igjen når dere er på facebook, så søker dere bare på: tuvaw.blogg.no. På den knappen til venstre kan dere legge meg til som venn her på blogg.no.

Denne måten er veldig mye greiere for meg 🙂

51 kommentarer

Siste innlegg