Busy woman

Ojj, kom på for litt siden at jeg faktisk har en blogg. En liten fugl kom å visket meg i øret at den trenger updates? Når jeg trykket innom her, viste det seg at den sannelig hadde helt rett! Slem pike, Tuva, du er S-L-E-M!! Vel, dere må da skjønne at jeg er en busy woman, og at jeg har langt viktigere ting å gjøre enn å oppdatere dere om mitt fantastiske liv som dere så sårt skulle ønske var deres. For at dere skal få et lite innblikk over hvordan min vidunderlige uke har vært, så kan jeg jo fortelle dere at jeg har vært på mange hemmelige møter med mine fremtidlige samarbeidspartnere/sponsorer, vært på moteshow, blitt intervjuet av diverse store magasiner, vært på kjendisparty med alle de store kjendisene her i landet osv. Ja, listen er lang, men jeg klager ikke. I’m living the goodlife!!

Møtte på Britney Spears i helgen, og det viste seg at hun er min største fan! Kan ikke si det samme tilbake, da. 

Veeel, så overfladisk har ikke uka mi vært akkurat. Har bare hatt mye å tenke på, og i tillegg fått alt for lite søvn. En veldig dårlig kombinasjon som ikke funker så bra i lengden. Det første jeg må lære meg er å prioritere ting i riktig rekkefølge, og deretter innse at jeg trenger mer enn 3 timer søvn for å fungere som et normalt menneske.

Etter atter en søvnløs natt er jeg stup trøtt, så ser meg nesten nødt til å ta meg en liten powernap. Og jeg lover, denne skal være liiiiiten. Slenger ut litt bilder fra helga, så kommer det et innlegg eller to til i løpet av kvelden.









Happy girls!

Èn ting må jeg bare få sagt når det kommer til drittslengig mellom jenter. Jenter som ikke har større ordforråd eller intelligens til og komme med noe mer saklig enn å kalle jenter for “stygge”, ja de skal man ikke gidde å la seg provosere eller ta seg nære av. Er hvertfall ikke jeg som redigerer meg tynnere på bilder. Jeg vet du leser bloggen min, søta.

87 kommentarer

Siste innlegg