FAST – mirakelkur?

Nesten alle jenter skulle ønske det fantes en mirakelkur som gjorde at håret vokste raskere. Selv får jeg mange spørsmål om hva jeg “gjør” for å få så langt hår. Mine beste tips må være tålmodighet, stusse seg når det trengs og ikke benytte seg av varme stylingredskaper mer enn “nødvendig”. Jeg har helt angst for slitt hår, så de to sistnevnte tipsene er jeg veldig opptatt av å følge. 

Har ganske langt hår da, men det blir liksom aldri langt nok, sikkert mange som føler det samme? Om jeg skal tro på det som blir sagt, så har jeg nå endelig fått mirakelkuren FAST som skal få håret mitt til å vokse 45% raskere. Dette er vel nesten for godt til å være, men har hørt VELDIG mye bra om den, så det gjenstår bare å se. Kan fåes kjøpt på www.nisim.no, og der står det at man skal merke hurtigere hårvekst i løpet av 3-4 uker. Høres jo helt fantastisk ut!



Bilde av håret mitt, tatt i dag. Gleder meg til å se om det er blitt noe lengre om en måned. Har ikke begynt å bruke shampooen og balsamen enda, men tenkte jeg skulle begynne med en gang jeg har fått tatt ettervekten min, som blir i løpet av uka, slik at man ser forskjellen tydligere.

Har du prøvd FAST, virket det?

106 kommentarer
    1. Virker veldig bra 🙂 jeg anbefaler og aldri stritte håret ihvertfall ikke visst du ikke har hårkur. Jeg har ødelagt hele håret mitt, no holder jeg på å få fikset håret, jeg bruker hårkur og beskyttelse til håret no. 🙂

    2. Stine: 390 kr koster det for både shampooen og balsamen 🙂 Jeg vet ikke hvordan det er med frakt, for jeg fikk det sponset. Men det finner du sikkert ut av på hjemmesiden som jeg har linken til i innlegget 🙂

    3. Den funker!
      Men du burde nok vente lengre enn 3-4 uker med anbefaling, ettersom det er først av da den begynner å funke. Jeg ville venta ca 2 måneder, da ser du stor forskjell! (:

    4. Hei! Jeg har mange venner som har prøvd den der, og den funker ikke! Man så at håret ikke hadde vokst så mye som det de sier, bare helt vanlig..Og de hadde brukt den rett med å ta i Shampoo 2 ganger, og balsam en gang hver gang de dusja ellernoe, men funka ikke uansett. Så jeg anbefaler ingen å kjøpe den der, da hiver man bare penger ut i lufta..

    5. både jeg og en del venninner kjøpte oss denne og begynnte med den sammen!hele gjengen fikk flokete tyggishår og mista mye hår! tror du må gjøre bedre research før du begynner på den , mange forum og slik om den der det er ekstremt mange som har mista mye hår.lykke til

    6. Hvis du har fobi mot slitt hår, bør du være forsiktig med å bruke denne! Den sliter håret noe helt sinnsykt! Jeg måtte klippe meg så ofte at jeg ikke merket noe spessiel forskjell på lengden!

    7. jeg har brukt Fast i seks måneder, men er ikke imponert, hadde hørt mye bra om det, men håret har ikke vokst mer enn det vanligvis gjør, selv etter flere måneders bruk..

    8. Den fungerer ikke, har brukt den før. Det eneste som skjedde med mitt hår var at det ble tørt og veldig flokete, så jeg sluttet bare med den og begynnte med en fantastisk hårkur for tørt hår å har nå 1 år senere veldig laangt og friskt hår 🙂

    9. Har brukt det siden rett før sommeren og håret mitt som var så slitt at det så og si hadde sluttet å vokse, er nå sikkert 10-15 cm lengre. Itilleg en hel del tykkere! ulempen er at jeg tror det sliter en del på håret, den lukter ikke så godt og håret blir ikke fullt så mykt. så anbefaler deg å bruke den sammen med en god hårkur.

    10. Hvor langt hår har du tenkt å spare til? 🙂 Du har jo allerede langt hår! Jeg har hår som rekker meg til hoftene, synes det har blitt litt for langt, skal snart klippe meg 🙂 Hvor langt synes du er fint, å hvor langt er liksom grensen til at de går fra fint til hulder/troll/heks ?

    11. Heisann:) jeg digger bloggen din, og du er uså trolig pen!
      Jeg synest du skal lese godt igjennom denne komentaren vist ikke du allerede vet det. I et innlegg skrev du at du vile ha Canada Goose jakka som koster 7800, og jeg vet ikke om du vet dette men jeg sier nå det uansett, for det er bra å vite dette 🙂 Pelsen på hetta er ekte, og jeg vil at du skal lese denne artikkelen: http://www.dyrevern.no/artikler/nyheter_om_pels/ikke_kjop_canada_goose-jakker. Og jeg sier igjen, vist du allerede vist dette vil jeg beklage meg. Men jeg synest det er så viktig dette med at vi skal få forbud mot pels, og dyremisshandling i pels.
      Hilsen Tonje.

    12. Hei, ikke for å være negativ eller noe. Men har prøvd den selv og den funket ikke, ikke på venninnene mine heller. Noen sier den fungerer, men går selv på frisørlinja og har lært en god del om håret. Frisør-lærerene sa at det bare er et kjøpetriks, for håret vekst kan ikke påvirkes av noe vi påfører hodebunnen. Det som gjør at håret vokser sitter nede i hodebunnen, i “rota” på håret. men kanskje du får finere hår 🙂 Hodebunnsmassasje får håret til å vokse fortere, fordi du tilfører nytt blod til hodebunnen 🙂

    13. Hei! 🙂 Jeg har prøvd den, ja. På starten syns jeg ikke den gjorde noe særlig forskjell, men jeg syns litt etter litt at håret faktisk ble en del lengre 🙂 men, etter at det hadde gått en stund, mistet jeg SINNSYKT mye hår. Dro jeg gjennom håret med hånda fikk jeg med en HÅNDFULL hår! Jeg ble skikkelig redd, og etter å ha lest litt rundt på nettet så jeg at mange andre også hadde hatt samme erfaringen. Er ikke alle som mister hår da, men etter at jeg sluttet å bruke Fast mistet jeg ikke noe hår igjen. Håret blet veldig tynt, men er nå, ca 1 år etter, sånn omtrent det samme igjen. Anbefaler å være litt forsiktig med den der, mister du mer hår en normalt så SLUTT! 😉

    14. og en ting til jeg tenkte på! haha 🙂 Hvis den liksom får håret til å vokse fortere, vil jo det si at når du smører det i håret og det renner ned på armer, ben og mage. Så vokser håret der mer og :p

    15. har prøvd den, og den funker superbra på meg 🙂
      ikke bare blir håret lenger, det blir også utrolig mykt 🙂

    16. Hei 🙂
      Jeg går vg2 frisør nå i år, og vi har just vert på kurs ang slike shampoer osv. Der ble vi fortalt at slike shampoer som lover langt hår i en fei, er bare juks. Det finnes shampoer som kan få håret ditt til å vokse fortere, men den nåværende VERDENSREKORDEN er at de får håret til å vokse 10% fortere. Som egentlig er ingenting. Så jeg tenkte bare jeg ville informere deg om det, slik at du er klar over det og ikke annbefaler leserene dine å kjøpe noe som bare er juks 🙂
      Dette er IKKE kritikk til deg på noen som helst måte, jeg ville bare fortelle det jeg har lært slik at du er klar over det og ikke blir lurt av slike ting 🙂
      Hilsen IdaCamilla

    17. Har ikke prøvd det, men har lyst å prøve det! Synes også håret mitt vokser altfor sakte, selvom jeg har ganske langt hår. Laangt håår <3 Tror det er på tide å prøve den! ;-D

    18. Og ps, så synes ikke jeg heller håret mitt blir langt nok. Tror jeg blir fornøyd når jeg sleper det etter meg på gulvet. Ehehe, neida – går ikke så langt xD

    19. Heei <3
      Digger bloggen din!
      Kunne du lagt ut et bilde av deg selv når du har på deg den nye røde kjolen? : )

    20. jeg holder med på og prøve det ! jeg hadde jo hår til under puppene , og det var så slitt , måtte klippe til skuldrene . så kjøpte jeg denne , og bare på 2 uker , merker jeg at håret er lengre og at det er mye mere fyldig. men det sliter litt på håret , så prøv og bare bruke det i hodebunnen ! og viss du skal bruke hårkur , brukt det mellom shampooen og balsamen . bare et lite tips 🙂

    21. Jeg har prøvd denne, og den virker!! håret mitt vokste sykt på kort tid. Men husk at du først må bruke den hver dag i en uke før du går over til å bruke den bare når du dysjer. Det eneste negative var at jeg mistet en del hår ved bruk av denne.

    22. minakristinenielsen ‘: Takk for tipset 🙂

      Mener du at jeg skal bruke shampooen og balsamen bare i hodebunnen? Også må man bruke annen shampoo og balsam også? Skjønte ikke helt. Er jo meningen at man skal vaske håret med den og?:p

    23. hvordan kan noe som man putter i selve håret gjøre at håret gjøre at håret vokser fortere ? Det er jo i hårsekken håret produseres , det spiller ikke noe rolle hva du bruker YTTERST i dine døde celler (håret, hvis du ikke skjønte det).
      lol , du er blond. Inni hjernen lissom , ikke av hårfarge

    24. Hei 🙂 , Når jeg var 11 år så var jeg ”veldig” lei , av å ha kort hår! Jeg dro til tanten min som jobbet på frisøren , hun klippet meg osv .. , men sa mamma; har du en kur som Cecilie kan ha? # Cecilie , meg # hun sa , ja men da må jeg bestille , etter noen dager fikk jeg kuren , og jeg bestillte meg minst 7 shampooer og balsamer på et år , men det hjelpet ikke ;p bare noen få millimeter. # ja det var samme kuren#
      – Men det var meg , håper det går bedre med deg da! 🙂

    25. heei, æ har prøvd den og den va bra, men man fikk ikke sånn umiddelbar effekt, æ merka effekta etter ei halv flaska att man fikk veldig lett og friskt hår, syns håre våkste mæst akkurat når man va ferdig med kurn 🙂

    26. fast ja, brukte den for 1 år siden. og du vet at håret begynner å vokse raskere ikke bare på hodet;)

    27. yeees,har den nå : )
      brukte den i sommer og : )
      den virker litt for å si det sånn,men ikke stort resultat!
      man må virkeli stå å masere denne shampooen i 2min i hodebunnen og balsamen og!
      slit !
      og et sååå dyrt produkt er det ikke mye å skryte av:(
      men som sagt,jeg har kjøpt en ny,og bruker den nå,så jeg må vel være litt fornøyd : $

    28. har brukt den bare 5 ganger ellno:) tror ikke den funka så mye på den korte tiden:D men jeg forventet ikke det heller da, MEN håret til søsstran mi voksen urettferdig raskt:( 😀 men hvilke hårfarge bruker du:D skal farge håret:) å ditt hår er sjuukt fint:)

    29. Ei venninne av meg hadde en hårekspert på besøk på skolen (hun går frisørlinja), og han sa faktisk at det håret kun vokset rundt 1 cm mer i året, jo.

    30. Helene: Haha, tror håreksperten sa at det vokste 1 cm i året. Halloo, håret vokser da ikke 1 cm i året!! For å si det slik, så hadde ikke folk måtte tatt etterveksten sin hver 3. måned ca.

    31. Jeg har prøvd FAST, og den funket faktisk! 🙂 Men frisøren jeg kjøpte den hos sa at den funket bedre på folk med litt kortere hår, men det er jo kanskje fordi man ikke ser så kjempe mye forskjell hvis håret allerede er ganske lang. Men uasnett, håper den funker på deg 😉

    32. håret mitt er så sykt slitt, og deler seg. men vil virkelig ikke klippe meg, så kjøpte fast shampo i sommer. syns ikke den gir så mye effekt,men det varier fra person til person.
      men er det sant at jeg aldri kommer til å få langt hår med mindre jeg klipper meg?

    33. anne: Tror det må være sant som du sier at det varierer fra person til person, for får veldig mye forskjellig tilbakemeldinger på dette innlegget.

      Ja, håret spiser seg selv opp når det blir for slitt. Håret deler seg i to ;s

    34. Tanten min er frisør, og jeg hadde tenkt til å kjøpe den men hun sa at hun bare fikk floker av den, og merket ikke så mye forskjell! På frisør salongen hun jobber heter ”Adam og Eva” og der er den litt dyr, noe rundt 400 og hun sa at hun ikke ville anbefale den siden den var så dyr. men det var bare hennes mening, gleder meg til resultatet : )

    35. hei 🙂
      jeg har prøvd FAST og syntes den var ubeskriveli bra i starten, men så etter noen uker ble håret mitt bare fett.. så jeg måtte dusje flere ganger etter jeg hadde dusja liksom, for at “fettet” skulle gå bort. så jeg anbefaler å kanskje bruke det bare 1-2 ganger i uken, elles blir håret veldi fett og ekkelt.

    36. Håret vokser ca. en cm i måneden. 🙂
      Saktere om man har B-vitaminmangel.
      Om FAST ikke funker, går det jo ann å prøve Lee Stafford Hair Growth treatment- For hair that never grows past a certain length. Haha, HUFF, langt navn. Jeg er veldig skeptisk til FAST så jeg kommer ikke til å kjøpe den, jeg har lest at mange har fått slitt hår, og begynner å røyte skikkelig og sånn. Men det er vel kanskje forskjellig fra person til person. Du har jo nydelig hår du da, Tuva!
      Men man kan jo prøve Ølgjær-kuren? Smaker dritt, men huden, håret og neglene blir kjempefine. Om man har B-vitamin mangel, kan kanskje håret begynne å vokse raskere om man tar ølgjær. Funker bra på meg i alle fall. 🙂
      Uff, lang kommentar, nå skal jeg stoppe. :p

    37. det e jo heilt klart at det variere fra person t person når det gjell hårprodukta .. liksom den ene hårsprayen min kan funke dritbra på mitt hår, å heilt elendi på ei vænninne a mæ sitt hår.. spørs liksom korsn “hårtype” man har ;p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg