Talking to the moon

God morgen mine skjønne lesere ♥

Den eneste grunnen for at jeg er oppe så tidlig at jeg rekker å skrive et innlegg før skolen, er at jeg ikke har sovet i natt. Har en døgnrytme som er helt på trynet for tiden, så jeg må klare å holde meg våken i hele dag så jeg får meg ei lang og god natt søvn i natt. Trenger å få en skikkelig døgnrytme, alt blir helt grusomt når man sitter oppe så lenge, som resulterer i at man sover bort flere timer av dagen.

Talking to the moon av Bruno Mars har stått på repeat i flere dager nå. Lytt til teksten, den er helt nydelig, akkurat som Just the way you are. Bruno Mars er blitt en av mine favoritter.

Nå skal jeg gjøre meg klar til skolen, og siden jeg har så god tid i dag, så skal jeg ordne meg litt ekstra enn det jeg pleier. Det vil si: sminke meg og ta på noen greit fine klær, haha. Kommer kanskje outfit om jeg synes klærne er godkjente for det. Skal passe på at jeg ikke sovner av i dag, det er ikke aktuelt. Må begynne å være litt streng mot meg selv.

Er syykt trøtt, så må beklage om det er mye skrivefeil her. Men nå skal jeg gjøre meg klar til skolen, dere får ha en fin dag så lenge! Wii, snart helg igjen ♥

32 kommentarer

Siste innlegg