Glad jeg bor hjemme

Ble ikke noe Paranormal Activity 2 i dag heller. Planen var å ta seg en liten powernap fra 6-7 etter ei søvnløs natt. Tok på vekkerklokka, men den har jeg selvfølgelig klart å ignorert i søvne. Våknet nå for knapt èn time siden. Vel vel, gikk ikke heelt som planlagt denne gangen heller. Bedre lykke neste gang.

Vi er bra heldige vi som bor hjemme sammen med foreldrene våre. De fleste av oss har ikke mer til ansvar enn å ta opp etter oss selv og å rydde rommet. Vi lever godt altså, og jeg nyter det hver eneste dag. Skal bo hjemme så lenge som det lar seg gjøre, for jeg elsker å bo hjemme. Men det jeg skulle si ja, hvorfor klarer ikke vi hjemmeboende shitkids å holde rommet ryddig? Fy fader, jeg er glad for at jeg bor hjemme. Om jeg hadde bodd i leilighet alene, da hadde jeg ikke klart og vært der, for det hadde ikke sett ut.
MÅÅÅ rydde, parentsan kommer hjem i morgen. Synes forresten det ser 10 ganger verre ut i virkeligheten :s

Hvor skal jeg begynne liksom..

Dette innlegget skrev jeg egentlig bare for å utsette ryddingen.

63 kommentarer

Siste innlegg