Narvik

Heiheii! Akkurat nå er jeg i Narvik på familiebesøk. Har “glemt” å fortelle dere det, men nå vet dere det. Skulle egentlig reise hjem i dag, men vi bestemte oss for å være her noen dager til. Gjør ikke meg noe, for i morgen skal tante rense huden min, sånn profisjonelt, for hun er sånn hudspesialist eller hva det heter. Det blir bra, for nå er huden min så full av dritt at jeg nesten ikke tåler trynet på meg selv. Så etter at hun har fått ut all dritten som gjør meg stygg, så skal jeg bli skikkelig flink til å ta vare på huden min!

Tror det blir litt shopping i morgen også, for jeg har ikke tatt med meg klær til så mange dager. Wiiiii!!

I dag sov jeg helt til klokka 4!! Så jeg våknet opp til middag som bestod av kalkun og alt annet digg. Så så jeg på julebarnetv for første gang i år. Jul på månetoppen ♥ 

Ellers har jeg spilt monopol i hele kveld. Herregud, det spillet der varer jo evig!

Tante og onkel har fått seg en til hund, en liten valp!!!

Søskenebarnet mitt Lukas og Brage (hunden). Har ikke peiling på hvilken rase han er, men kan sikkert spørre om noen skulle være veldig nysgjerrige.


Seriøst, ALLE hunder elsker meg! Tror jeg må få meg hund.

Har hatt en sykt lite innholdsrik dag. Men gleder meg til i morgen – shopping og skjønnhetspleie ♥

Haha, dette er litt spesielt, men hvis noen av dere som leser dette, er fra Narvik og er på min alder (16), så kan dere få lov til å kontakte meg på facebook. Jeg trenger venner i Narvik, helt seriøst. For jeg kjeder meg til døde hver gang jeg er her. Haha 😀

49 kommentarer

Siste innlegg