Dyprens av ansikt og voksing av bryn

Å ta vare på seg selv er så utrolig viktig! Gi kroppen litt luksus i blandt – det skal i alle fall jeg bli mye flinkere til.

Nå føler jeg meg så ren og fresh etter over èn time i himmelen og smertehelvete, samtidlig. Som nevnt tidligere, har tanta mi tatt dyprens av ansiktet mitt i dag, samt vokset brynene mens hun var i gang. Dette er første gang tante har pleiet huden min, og jeg har aldri før vært hos noen andre hudpleiere, så jeg hadde altså ingen forventninger til hvordan det ville være. Hadde en tanke om at det kun ville være en fryd å ligge der, med rolig musikk jeg kunne sovne til – men så vidunderlig var det ikke. Det hele startet med at jeg kom inn i et rom med herlig atmosfære, rolig sovemusikk og dempet lys. La meg ned på den myke sengen og fikk et deilig teppe over meg. Musikken fløyt inn i hodet mitt, og til å begynne med jeg fikk deilig ansiktsmassasje og rensing. Sovnet nesten av. Men så plutselig begynte helvete. Og nei du, dette var vist ikke noe sovetime. Nå skulle all driten klemmes ut, og fytti det var vondt! Trudde hun prøvde å klemme meg flat.

Men så verdt det! Etterpå fikk jeg masse deilige kremmer som hun masserte inn i huden min. Nå er huden min naturligvis ganske rød etter all klemmingen, så ingen bilder kommer nå. Skal ta en til behandling neste gang jeg kommer til Narvik sånn at huden min blir helt plettfri 😀

Gud jeg er så glad for at jeg har en hudpleier som tante, sånn at hun kan dulle litt med meg å gjøre meg fin – helt gratis selvfølgelig. Nesten så jeg ikke tørr å ta på ansiktet mitt nå. Sminke vil jeg hvert fall ikke påføre med det første. Tante jobber på Oasen i Narvik, der hvor de tilbyr alt en jente elsker. For de spesielt interesserte er det bare å trykke her for å komme til hjemmesiden deres.

Appropo det med sminke – tante fortalte meg at jeg brukte veldig bra sminke for huden. Så jeg skal lage et innlegg nå å vise dere hvilken sminke jeg bruker i ansiktet. Kom innom litt senere da!

52 kommentarer

Siste innlegg