Litt innkjøp og alt det der

I går var jeg ikke i noe blogghumør, så jeg lot heller bare være. Men i dag skal jeg blogge, hihi!!!

Er fremdeles i Narvik, og skal være her til i morgen. Gleder meg til å komme hjem nå, savner klærne mine spesielt, og selvfølgelig vennene mine, hihihi. Det verste jeg vet med å reise bort, er å pakke. Jeg er vel slik som alle andre at jeg hver dag kler meg etter hvilket humør jeg i, sånn at jeg føler meg komfortabel, og det kan jeg ikke når alle klærne mine ligger hjemme. Haha!

Var en liten tur på kjøpesenteret i går. Var ikke helt i shoppehumør, så ble bare et par småe nødvendigheter.

Bestemors blomstergardiner <3

Kjøpte en oversized genser fra Cubus, av den litt mer “eksklusive” kolleksjonen deres. Hva kaller man denne fargen? Litt sånn utvasket oransje farge.


Også bare noen fine truser og et par singletter fra H&M. Forresten, veldig god kvalitet på de singlettene, og veldig behagelige å ha på. Er så lei av de dårlige Cubus-singlettene der hvor sømmen blir ødelagt etter et par bruk.

Bragesøten er en Norsk Lundehund. Se så fin!


Hadde jeg orket og tatt meg tid, så skulle jeg absolutt fått meg hund!

Nå skal jeg være med mor til frisøren, så traske litt rundt på kjøpesenteret. Har tatt bilder av sminken jeg skal vise dere, men må bare orke og velge ut bilder, samt redigere osv. Alt tar sin tid, vet dere.

49 kommentarer

Siste innlegg