Kristinefargerik.com

Anbefalte bloggen hennes her om dagen, men plattformen hennes var tydeligvis nede da, så ingen av dere kom dere inn. Synes det var veldig dumt, så må nesten linke på nytt, siden jeg synes hun fortjener maaangemange lesere 😀

http://www.kristinefargerik.com

Bloggen til Kristine er kjempebra! Er fast leser av henne fordi hun har fint og oversiktlig design, hun er flink med bilder, hun har kreative, varierende og interessante innlegg, det er er noe ved henne som jeg bare liker veldig godt, føler at hun gir veldig mye av seg selv gjennom bloggen, man ser at hun bruker masse tid på bloggen og ikke minst fordi hun er kjempesøt ♥ Hun kommer ofte med gode tips om det meste, makeup osv. Beundrer henne for at hun er så flink til å blogge selv om hun jobber sykt mye. Hun tar seg alltid tid til bloggen. Haha, akkurat der har jeg noe å lære!

Dette er en skikkelig og ærlig anbefaling altså, ta en titt på bloggen hennes å gi henne en fiiiin kommentar 🙂 Ville anbefale henne fordi jeg liker henne og fordi jeg synes hun fortjener det!

16 kommentarer

Siste innlegg