Sparegriiiisen

Da er jeg endelig hjemme igjen. Endelig!

Ingenting er som å kjøre inn mot Tromsø by når det er mørkt og alle lysene fra byen lyser opp mørket. Tromsø er faktisk en utrolig fin by som jeg er veldig glad i. Men kulda dreper meg…. Jeg trenger en canada goose veldig fort, men M.A.S som er den eneste butikken i Tromsø som selger canada goose er alltid fri, og jeg aner ikke hvor jeg kan få kjøpt de eventuelt på nett. Vurderer også en SVEA-jakke, så hvis noen av dere vet hvor på nett jeg kan få kjøpt en av de, fortell meg det 🙂 

Kom hjem til kalenderen min, og det var hele 7 uåpnede pakker som ventet.

Nattbukse, sminkefjerner, to par sokker, godteri og film ♥

På veien hjem var vi innom en bruktbutikk, og der kjøpte jeg en kjempefin telysholder.


Også har jeg fått meg en sparegris 😀 Fremover skal jeg putte alle småpenger på den. Kan fort bli mye penger så lenge man ikke går og forsyner seg hele tiden. Sist gang jeg hadde sparegris, hadde jeg etter kort tid spart hele 1000 kroner uten at jeg var klar over at det var så mye. Sparegris er lurt!!

Har du sparegris?

101 kommentarer

Siste innlegg