Bedre for helsa, hodet og pengeboka

De dagene jeg ikke har tid til og sette meg ned forran PCn med hodet i bloggemodus, som i dag og i går, ja de dagene gidder jeg ikke å blogge. Selv liker jeg verken å lese eller skrive halvgode innlegg nå og da mens jeg stresser gjennom dagen. I motsetning til før er jeg nå opptatt av kvalitet fremfor kvantitet. Så nå vet dere hvorfor jeg ikke har blogget på to dager – har hatt mye annet å gjøre. Bloggen er verken 1. eller 2. prioritet, men kanskje 3. 😀

Til en forandring, har jeg denne helga tatt det heelt med ro. Ikke noe hit og dit på masse randome og dårlige fester som stort sett ender opp i en fiasko av emotanker som: Åherreee, hvorfor dro jeg ut i dag? Igjen!?. Ser FREM til jeg blir 18 år, og da slipper å løpe byen rundt for å finne nye lekeplasser i helgene. Bare 1 år, 4 måneder og 17 dager igjen. Om du klarer å regne ut når jeg har bursdag, så skal jeg herved kåre deg til årets leser!

Men ja, tilbake til den spennende helga mi. Det har vært utrolig deilig å gjøre andre koselige ting som ikke gjør at en må bruke masse penger og energi på noe som som regel gjør deg slapp og dårlig dagen derpå. Lysten til å dra ut var like liten i dag som i går, men venninnene mine klarte selvfølgelig å overtale meg. Var ikke helt i partymood, og kom heller aldri i det, så det ble en veldig kort tur. Tror jeg var hjemme halv 1 eller noe. Deilig!

Tror disse rolig helgene skal forekomme litt oftere fremover. Bra for både helsa, hodet og pengeboka.
Når jeg kom hjem fant jeg lillebroren min liggende på sofaen i min kosedress!! Men skal ikke banke han for det, siden han er så snill og tar bloggbilder av meg når det trengs ♥


Bedre å være hjemme en lørsdagskveld å spise grandis enn å dra ut!!! Totally..

Flere som har hatt en rolig helg?

130 kommentarer

Siste innlegg