Dere skjønner veeel

Heihåå! Har vært på jobb i hele dag, derfor ingen blogging. Skulle egentlig blogge for dere før jeg dro på jobb, men stod alt for tidlig opp i dag (halv 11), for å dra på Yonas å spise pizza og møte lillesøsteren min. Og etter det måtte jeg legge meg litt nedpå fordi jeg hadde så helvetes med mensensmerter. Dere vet sikkert hvordan det der er, så dere skjønner vel.

Pizza til frokost er ikke helt feil det daa. Var koselig å se Jordild igjen og ♥ Nei, vi bor ikke sammen.

Tacopizza på Yonas er bezt!


Hadde DET mårratryne, så i dag kjører vi svart/hvitt. Synes dere vi ligner da? Hun er bare 1 år yngre enn meg, om du lurte.

Så fint at så mange har lyst på klær fra meg! Men tror vi tar det etter jul/nyttår, for nå fremover gidder jeg ikke å stresse med å sende pakker osv. Dere skjønner sikkert det 🙂

Kommer sikkert et innlegg i løpet av natten, for jeg er en nattbloggerr<3

78 kommentarer

Siste innlegg