Ikke noe partyparty

Hei! Har ikke gjort en dritt i dag i hele dag – men med god samvittighet. Vi har tradisjon i vår familie at 1. og 2. juledag skal vi holde oss innendørs, i alle fall 1. juledag. Alle vet jo at 2. juledag er den offisielle partydagen, og alle skal ut i dag – men ikke jeg da. Med tanke på at jeg har jobb fra 13.00 til 23.30 i morgen, så slo fornuften til hos meg. Noe sa meg at jeg ikke har veldig lyst til å stå på jobb i 10,5 time dagen derpå. Som dere skjønner, så blir dere mest sannsynelig ikke til å høre noe fra meg i morgen.  

Time machine – Robyn

Men ingen sure miner her altså. Noe sier meg at 2011 blir et år med mange nye eventyr og morsomheter! Uansett, penger må man ha.
 
Jeg bruker forresten frostwire til å laste ned musikk, gratis. Lastet det ned først av i går, så vet ikke hvordan det er angående virus og sånt, men har hørt at programmet er bra. Søk bare på “download frostwire” på google. Og takk for masse musikktips! Gleder meg til å høre på.

76 kommentarer

Siste innlegg