Ofte stilte spørsmål

Hvordan lager du en sånn header?
Det har jeg ikke peiling på. Men det kan dere spørre Aslak Rogne om, siden det er han som har laget headeren/designet mitt. Han tar betalt da. Hvor mye kommer ann på hvor komplisert design du ønsker.

Vet du hvor bilde ditt av Marilyn Monroe er fra?
Siden jeg fikk det i julegave vet jeg ikke hvor akkurat dette er fra. Men du finner bilder av henne på: www.allposters.no, www.upstairs.no, www.ebay.com, Bohus og Skeidar.

Hvor mange søsken har du egentlig?
Hehe, veldig mange. Skjønner at det er mange som lurer! Har både helsøsken, halvsøsken og fostersøsken. Skal utdype det der litt mer i et eget innlegg, selv om jeg har gjort det tidligere. Begynner for så vidt å bli en stund siden..

Hvilke butikker selger id pudder?

Jeg får id sminke av tanten min, som jobber på Oasen i Narvik. Du finner den på diverse butikker som tar inn merket. I butikk ligger prisen på 449,- (noe sånt), men på www.blivakker.no får du pudderet for bare 269,-. Så anbefaler alle å kjøpe der. Jeg bruker fargen tan.

Hvilket program redigerer du bildene dine med?
Jeg er ikke så flink med redigering, så hos meg går det mest i Picasa. Bruker også Photo Editor, som er et lett program å bruke. Begge er gratis. Skulle ønske jeg hadde photoshop og var flink i det, så jeg kunne fått litt kulere bilder. Skal få Katrine til å laste ned og lære meg med det!

Kan du skrive et innlegg om iphone4? Litt ang. hvordan den er, hva du synes om den og hvilke applikasjoner du bruker/liker best? 
Ja, det kan jeg vet du!

Må man kjøpe micro sim kort til Iphone 4?
Stemmer det.

Skal du selge din Iphone 3gs nå som du har fått Iphone 4?
Min Iphone 3gs ble dessverre stjålet, så det blir litt vanskelig.

Hvor jobber du?
Jeg jobber på gatekjøkken, Burger Man. Har jobbet der siden august 2009. Trives godt der, men har veldig lyst på en til jobb, i klesbutikk. Ønsker veldig å få jobb på Bik Bok 🙂

Dette innlegget er forhåndsskrevet. Sitter nå i bilen på vei til Narvik 🙂

71 kommentarer

Siste innlegg