Grunnen til at jeg ikke har blogget :/


Noen ganger har jeg lyst til å rive et hver hårstrå av hodet mitt… Akkurat nå er jeg i et skikkelig fuck my life humør.

Som dere ser så har jeg klart og knust skolepcn min OG. Hvordan det skal være mulig å knuse to pc’er på bare noen uker, ja det skal gudene vite. Så nå dere, har jeg INGEN pc! Det nederste bildet, som er av skolepcn min, der ser dere at halve skjermen er knust. Og de ripene står og blinker alle veier, så den er ikke brukelig, selv om det kanskje ser sånn ut. Blogger nå fra min lillebrors, og den har jeg vanligvis ikke tilgang til, så dere må ikke forvente så mye blogging fremover. Men jeg lover dere, skal prøve å få blogget så ofte jeg kan, men dere skjønner at det blir litt vanskelig å få blogget så mye som jeg/dere ønsker.

Skal få levert inn pcn min på skolen i morgen, og får nok en ny en, men har en stygg mistanke om at de IKT-folkene ikke er de raskeste her i verden. Sånne ting pleier å ta flere uker..

Vi snakkes sikkert i morgen(dag), håper jeg.

98 kommentarer

Siste innlegg