Fra og med nå skal jeg begynne å leve

Nå kan jeg endelig puste ut, roe nervene å begynne og leve som normalt igjen. For nå har jeg fått låne pc, nemlig. Men jeg trenger er privat pc og, i tillegg til skolepc, så nå tror jeg at jeg skal invistere i en Mac, noe jeg i hele høst har angret på at jeg ikke gjorde in the first place da jeg i sommer kjøpte pc.  

Det var faktisk helt grusomt å begynne på skolen igjen i dag. Men hva skal man forvente når man har vært skolelei siden 8. klasse? Gud, jeg kjenner det skal bli godt å bli ferdig med VGS. Nå gjelder det bare å grave langt bak i sjela å finne frem motivasjonen som egentlig ikke eksisterer.

Bildene av kjolen, gullbryllupet, nyttårsaften osv ligger på pcn som jeg leverte inn, så de ser jeg nok aldri igjen. Men slapp av, dere gikk ikke glipp av noe stort. Jeg feiret det nye året med å kose meg med Harry Potter boka mi.

Har jeg ønsket dere godt nyttår? Husker ikke, men i så fall, GODT NYTTÅR ♥ Håper 2011 blir det beste året!

Som alle andre tenkte jeg å lage et oppsummerings innlegg av alle høydepunktene i 2010, men da jeg gikk bak i arkivet for å se tilbake innså jeg jo at dette året har vært på grensen til dødskjedelig! Herregud, jeg har jo ikke opplevd noe dritkult.. Eneste høydepunktet i 2010 må vel ha vært at jeg kom på topplisten 😀 Nei, da bestemte jeg meg for at i 2010, DA skal livet leves! Nyttårsforsetter kommer. Var 2010 et bra år for deg?

Ellers har jeg sovet bort dagen og fått tilbake rommet mitt. Hurra! Nå skal jeg lese Harry Potter, så sove. God natt, over og ut!

69 kommentarer

Siste innlegg