Hvordan jeg fikser øyenbrynene mine

Hei! Siden sist har jeg klart og blitt syk. Feber og i det hele tatt.. Hjernen følger ikke helt med, er svimmel, slapp og kvalm. Har bare ligger og sovet i hele går og i dag. Føler meg litt bedre nå, så håper det gir seg snart. Men over til noe dere bryr dere mer om – hvordan jeg ordner øyenbrynene mine:

(Bildene er hentet fra facebook og tidligere blogginnlegg, derfor noen er mindre)


Denne napper jeg brynene mine med. Jeg liker bedre å nappe enn å vokse/skjære de, for da vokser de ikke like fort ut igjen. Denne er for så vidt utrolig god, men ganske dyr da! Alle som napper brynene sine vet hvor irriterende det er når napperen ikke vil plukke med de minste hårene, men denne gjør jobben, og nappehelvete mye lettere. Du kan få kjøpt billion dollar brows hos www.coverbrands.no, og du kommer direkte til den hvis du trykker på navnet. Hvor ofte jeg napper brynene mine kan jeg ikke svare helt på, napper når jeg ser noen uvelkomne hår. Pleier aldri å nappe ovenfor, bare under! 


Så bruker jeg denne øyenbrynspennen til å gjøre brynene mer markert. Gjør de rett og slett bare mer fyldige. Pass på at du ikke tegner fort hardt, da kan du bli seènde ut som en vandrende drag queen. Synes denne fra H&M funker helt fint, og den koster bare 19 kr. Av og til bruker jeg også en øyenskygge for å fylle brynene mine. Man kan faktisk bruke øyenskygge så lenge den er uten shimmer og i riktig farge, i steden for å kjøpe slike som er egnet for bryn. Funker helt fint det så lenge den er uten shimmer og i riktig farge, som sagt.


For å få brynene under kontroll og i riktig retning, så tar jeg rett og slett bare litt hårspray på fingeren og drar håret i riktig retning. Her finnes det også forskjellige øyenbrynsgeleèr man kan bruke, men jeg synes hårspray funker bra! Her må man å passe på at man ikke tar for mye! Hvilken hårspray jeg bruker er helt tilfeldig.

Håper dere ble fornøyde med beskrivelen 🙂
Noen som har noen andre øyenbrynstips å dele?

81 kommentarer

Siste innlegg