Sett en så stor floke før?

Theresedusten hadde nettopp sånn keratin extensions-greier i håret, og rett før hun skulle til syden tok hun de ut. Hun fikk ikke ut all limet, så håret begynte å floke seg veldiiig. Hun gjorde ikke noe med det den tullsjura, og rett etter dro hun som sagt til syden. Og der gikk hun rundt med den floken i bakhodet, og jeg tror ikke akkurat at varmen der nede gjorde det noe bedre. Haha, hun dreit i det der og da, og bare lot floken godgjøre seg, men da hun kom hjem å viste meg floken fikk jeg seriøst helt sjokk! Har aldri i hele mitt liv sett noe så jævlig! Det verste er at jeg var mer bekymret enn henne. Hadde det vært meg hadde jeg skrekke meg ihjæl!  

I går og i dag har vi brukt nesten 4 timer på å få ut floken. Vi måtte ta i bruk både balsam, matolje, kam og børste for å få den ut. (Therese har lest på nett at balsam og matolje hjelper på floker)

“Therese, jeg er GLAD for at du ikke kan se deg selv i bakhodet!!!” ALT det håret der var en stor floke!

Og til slutt måtte vi faktisk ta fatt i saksen!! Og her ser dere alt håret hun mistet i dag 🙁 I går ca. halvparten.

Det hvite er lim etter keratingreia.

Tror en viss Therese har lært noe til neste gang hun får floker, haha 🙂

Har du sett en så stor floke før? ;o

73 kommentarer

Siste innlegg