Hater faktisk meg selv ganske ofte

Lenge siden jeg nå har klagd over døgnrytmen min her på bloggen, så skader vel ikke å ta det opp igjen. Helt ærlig så hater jeg meg selv ganske ofte. Livet mitt er så sykt trasig til tider, og akkurat nå er jeg inne i slike tider, og det går selvfølgelig utover bloggingen. Uansett hvor mye søvn jeg får om natten klarer jeg ikke å holde meg våken når jeg kommer hjem fra skolen til den gode senga mi. Spesielt etter at en god middag innabords er det ingenting som frister mer enn en herlig lur. En aldri så liten lur skader vel ikke, men problemet er at når jeg først sover, så sover jeg som en stein, bokstavelig talt. Våkner da gjerne i 23-24 på kvelden. Og da blir jeg helt fantastisk emo over å tenke på at jeg har kastet bort en hel dag.

Akkurat dette skjedde i går, og som da resulterte i null søvn i natt. Så nå ligger jeg i senga i halvkoma og blogger egentlig kun for å gjøre noe, så jeg ikke sovner. Så sorry for dritt kjedelig innlegg! Og dritt dårlig blogging, og for at jeg er ei drittkjærring.

Skal, skal ikke? Hmmmmmmmm…………. Dere trenger egentlig ikke si deres mening, for tror ikke den har så stor betydning akkurat nå. Jeg tenker: siden jeg ikke har sovet noe i natt og da legger meg nå, vil jeg klare å sove helt til i morgen tidlig? Eller vil jeg våkne i kveld, så er det på’an igjen?


Hater meg selv…..

Klarer ikke godkjenne kommentarer i dag, er alt for trøtt. Helt seriøst, jeg må begynne å leve annerledes. Livet mitt er faktisk helt på trynet. Tror jeg bare fjerner sminken nå og sover til i morgen jeg! God natt <3

84 kommentarer

Siste innlegg