Søndaaag

Har hatt en kjempefin søndag i dag! Har ikke bare ligget inne og råtnet opp i senga med godis og film som selskap – som jeg vanligvis gjør – men i dag har jeg vært på SATS og svettet som en galning. Det føles godt, både for kropp og sjel. Men når jeg da kommer hjem fra trening blir jeg så innmari sulten, og kaster meg over alt som er, og helst noe usunt. Så nå ligger jeg i sengen med Gossip girl på skjermen, colaen i den ene hånden og popcorn i den andre. Vanligvis med dårlig samvittighet, men i dag driter jeg i det. Man lever bare èn gang (tror jeg). Man må nyte det så lenge forbreninngen er på topp. 
Chuck and Blair <3


Skal se to episoder til før jeg kryper i seng, må jo opprettholde den fine døgnrytmen jeg nå har fått. Livet er flott for tiden!

Noen flere som har et elendig kosthold?

41 kommentarer

Siste innlegg