Sliten jente viser litt nye innkjøp

Nettet hjemme lever sin egen verden for tiden. Har akkurat sittet i tre kvarter og prøvd å komme på nett, men nå tror jeg det funker. Akkurat nå er jeg verdens slitneste jente. I dag har jeg vært på skolen, tannlegen, vært hjemme en halv times tid, jobb i fire timer, og deretter rett på SATS. Meldte meg spontant på en skikkelig hard time, og jeg ga alt jeg hadde igjen. Gikk nesten i koma ut der i fra. Men det føles godt, kommer til å sove som en unge i natt. Hun instruktøren var forresten utrolig flink, skal finne ut hva hun heter, sånn at dere som bor her i Tromsø og trener på SATS kan melde dere på timene hun har 😀 

Kan jo vise dere litt nye innkjøp. Buksene viser jeg når jeg har noen som kan ta bilder av meg med de på. Synes det er mye artigere å se bukser når de er på. Da skal jeg også fortelle hvor mye de kostet og hvor de er fra.


Tube bh fra Bik Bok, hårklyper fra H&M, Mascara fra Lorèal og serum fra Define. Mascaraen er min nye favoritt, og serumet er kjempebra – så skal fortelle og vise mer om begge to senere.


Bluse fra Bik Bok, halv pris. Veldig fin! Har kjøpt noe mer, men rommet mitt er så rotete så fant ikke alt.

Skulle egentlig laste opp et bilde av meg selv nå (haha), men nettet er så jævlig mongo… Krysser fingrene for at jeg klarer å publisere innlegget! Men nå takker jeg for meg i dag, er så sinnsykt sliten. Gleder meg til ny dag i morgen 🙂

33 kommentarer

Siste innlegg