En liten hyttehilsning

Hei hei! Skriver nå i fra iPhonen siden vi har ikke nett her i helga, som dere kanskje allerede har skjønt. Skulle egentlig bare fortelle at jeg har det veldig bra, og at hytta er kjempekoselig og alt det der, men det gjør ikke lysten til å være her ofte noe større for det om, hehe! Det er vel ikke så unormalt at ei jente på snart 17 år trives best i byen i helgene? Nei.

I dag har jeg bare gjort sånne hytteting, som og sett på film, lest Harry Potter, spist god mat og ryddet på plass ting. Har bosatt meg på loftet i et lite rottehull som jeg liker å kalle gjesterommet mitt, siden jeg forhåpentligvis ikke blir å tilbringe så mye tid her. Derfor er det helt greit at jeg har det minste rommet, haha! Nå skal jeg gå å ta litt bilder av hytta til dere, men dere må huske at ikke alt er på plass ennå, og at det er mye som skal males og pusses opp til sommeren. Kommer faktisk til å bli råfint når det er ferdig! Stamp skal vi også ha her, gleder meg til å ta med venner hit 🙂

Har aldri skjønt hvordan man legger inn bilder når man blogger via iPhonen, så fortell meg gjerne det hvis du vet!

72 kommentarer

Siste innlegg