Ny favoritt foundation fra Isadora

Nå er det bra lenge siden jeg har hatt produktanmeldelse her på bloggen, så tenker det er på tide å anbefale dere noen av mine favorittprodukter fremover. Først ut er en utrolig god foundation som er blitt min nye favoritt. Viktig å få med at jeg er veldig foundation kresen, finner sjeldent noen jeg liker godt. Har til og med en mye dyrere foundation fra Make up store som jeg ikke synes er noe spesielt god, men denne billigere varianten fra Isadora synes jeg er kjempegod! Kan godt gi en anmeldse av den fra Make up store om det er ønskelig?


Fargen jeg bruker heter Mocca. Som alle vet er det viktig å ha en foundation i riktig farge, verken for lys eller for mørk. En foundation skal ikke gjøre deg brunere, det er solpudderet sin jobb.

 Foundationen er ganske tynn, det er det jeg liker med den. Men det er selvfølgelig smak og behag.

 Liker at den legger seg fint i huden og ser veldig naturlig ut på, men fremdeles har den god dekkevne etter mitt behov.

 Om du har mye som skal dekkes til er kanskje ikke dette den riktige for deg.

 Et minus er at flasken er ganske liten, og da sikkert blir fort tom.

 Min nye favoritt, som dekker alle mine behov når det kommer til ønsket resultat. Har til og med lagt id pudderet litt på hylla i det siste, pudderet som har vært min favoritt gjennom to år. Artig med litt variasjon i sminkepungen.


Her har jeg kun foundationen på, ikke noe annet.

Vil faktisk gi den en svak 6’er i treningkast, svak fordi flasken er ganske liten, noe som trekker den litt ned.

Har du prøvd ut denne, hva synes du i såfall?
Hvilken foundation er din favoritt?

140 kommentarer

Siste innlegg