Gullbryllup kjole

I går fikk jeg tilbake skolepcn min fra reparasjon, for som dere vet klarte jeg å knuse skjermen på den for en månedstid tilbake. Trodde skaden på den ville koste så mye at jeg kom til å få en helt ny, men de hadde bare skiftet ut skjermen, heldigvis. Heldigvis fordi jeg ikke tenkte så langt at jeg kanskje burde ha lagret alle dokumentene/bildene mine på den før jeg leverte den inn. Ergo: jeg har fått tilbake alle dokumentene/bildene mine.

Rett før pcn ble knust skulle jeg akkurat til å blogge om kjolen jeg hadde på meg i besteforeldrene mine sitt gullbryllup, så kan vel like godt gjøre det nå?! Jepp!


Her så jeg egentlig bare ut som en svett hore med trutmunn..


Kjole Gina Tricot Øredobber Gina Tricot Armbånd Kappahl Sko Skopungten

Veldig enkel, men fiin kjole. Legg merke til de søte blondekantene! Husker dere jeg skrev før gullbryllupet at jeg ikke hadde noe kjole å ha på meg, som passet til et gullbryllup blandt alle slektninger? Heldigvis fikk jeg denne lille fine sorte i julegave 🙂

Tycks?

98 kommentarer

Siste innlegg