Jakke selges


Skulle gjerne beholdt den selv, men som sagt er den blitt litt for kort i armene 🙁 Vil si den er som en xs i str.

Nå driver jeg og rydder og pakker til jeg skal på hytta. Gleder meg faktisk litt, skal bli deilig å slappe av med familien og god mat. Liten pause fra treningen også er viktig 🙂

Uff, blir litt oppgitt av slike kommentarer:

“Omg, du er sykt pen! Digger bloggen og sinnsykt fin kjole, hvor er den ifra? :)”

Fikk den på forrige innlegg, og under bildet står det tydelig hvor kjolen er fra. Hele innlegget handler jo OM kjolen.. Går det ann å digge en blogg som man ikke leser? Hmm.. De bloggene jeg “digger” pleier i hvertfall jeg å LESE. For å ikke henge ut personen som kommenterte dette har jeg slettet kommentaren fra innlegget.

Snakkes sikkert i kveld når jeg kommer frem. Dere får ha en god fredag ♥

105 kommentarer

Siste innlegg