Ofte stilte spørsmål


Denne foundationen fra Isadora som jeg anbefalte koster 159,-. Jeg kjøpte min på H&M.


Genseren er fra Bik Bok, kjøpte den i høst.

Hvor har dere hytte, og når skal du vise bilder der i fra?
2 mil fra Storsteinnes, Middagsbukt heter det faktisk. Skal ta neste gang jeg drar dit, for denne helga sovnet jeg av på søndagen da jeg skulle ta bilder, og ble vekt da vi skulle dra hjem, og da var det for sent.

Jeg vet du og Therese er 18 år da dere skal flytte til Gran Canaria, men hva synes egentlig foreldrene deres om planene?
Vet ikke helt med foreldrene til Therese, men mine er i hvertfall ikke negative. Mine mener at så lenge vi gjør noe fornuftig der nede (jobbe/skole, som vi selvfølgelig skal) så er ett år i utlandet en veldig fin erfaring å ha. Tror ikke de tar “sorgen” på forskudd heller, da de helt sikkert ikke tror det blir å skje. Men de kjenner oss, så de vet at det fort kan skje, og da blir de sikkert til å støtte meg/oss, får vi håpe, hehe. De sier i allefall at de skal komme på besøk da 🙂

Når begynte du å snuse, og hvilken snus snuser du?
Begynte å snuse for ett år siden kanskje, men holder som sagt på å slutte nå. Jeg synes det er digg med snus, men synes ikke det er verdt det. Ikke at det er så innmari dyrt, for pengene blir jo brukt uansett, men har rett og slett bare bestemt meg for at nok er nok. Da jeg var fjortis og kul, da røyka jeg! Fyfaen, er glad jeg ikke røyker lengre hvertfall!!


@ Google. Snusen jeg snuser/snuste.

Hvor mange søsken har du egentlig?
Jeg har tre helsøsken, fem halvsøsken og tre fostersøsken. Tre av mine halvsøsken kjenner jeg ikke, har aldri hatt kontakt med de. Jeg elsker alle søskene mine (utenom de jeg ikke kjenner, er litt vanskelig å elske de), og jeg er glad for at jeg har så mange søsken som jeg har ♥

Kan du lage videoblogg snart????
Jaaaaada, en dag 🙂 Helt seriøst, skal gjøre det en dag, snart, forhåpentligvis!

Kommer flere spørsmål og svar senere. Har forresten laget en ny kategori kalt “Spørsmål og svar” hvor dere finner alle disse type innleggene.

41 kommentarer

Siste innlegg